CONVERSIONS

THAT STANDS OUT

Conversies zijn personen die na het zien van een advertentie overgaan tot een aankoop of contact opname. Wij richten onze advertentie strategiëen op het maximaliseren van de conversies van de advertenties op Meta en Google. Door diepgaande analyses van het doel en de doelgroep, nauwgezette monitoring van campagneresultaten en voortdurende optimalisatie van advertentie-instellingen, streven we ernaar om de advertentie-ROI te verhogen om zo een maximale impact te creëren.

Meta Ads

Door gebruik te maken van meta-advertenties kan de content van jouw bedrijf een groter publiek bereiken. Ook kan het advertentiebudget ingezet worden om de doelgroepen te bereiken en relevante leads aan te trekken, wat uiteindelijk leidt tot een verbeterde ROI en groei van het bedrijf.

Google Ads

Door Google Ads in te zetten voor jouw bedrijf kan dit een directe en meetbare manier bieden om potentiële klanten te bereiken op het moment dat ze actief op zoek zijn naar producten of services die jouw bedrijf aanbiedt, wat resulteert in een hogere kans op conversies en omzet. Ook worden de groeimogelijkheden hierdoor benut online.

Door middel van onze aanpak

  • Middels een intake gesprek doen wij een campagne voorstel om de advertentie campagnes optimaal op te starten en te monitoren.

  • Gedurende de samenwerking zullen wij de advertentie campagnes analyseren en optimaliseren, zodat het maximale rendement uit het budget wordt behaald. Wij baseren onze strategieën op verschillende wetenschappelijke modellen, zoals de ‘see-think-do’ en de AIDA. Beide modellen staan ook wel bekend door de volgende fases in het koopprocess: awareness (bekendheid), consideration (overweging) en conversion (conversie).

  • Door middel van een maandelijkse rapportage zorgen wij ervoor dat jij op de hoogte wordt gehouden van de zaken die spelen en de resultaten die die maand zijn geboekt.

CASES

REACH OUT TO STAND OUT